Konstresa

Nu är det dags… Konstresa till Oslo lördag 25 maj och söndag 26 maj.

Bussen avgår lördag 25 maj kl. 07.30 från Bohusläns muséum. Bussfika med kaffe/te/smörgås på uppvägen. Vi åker först till Munch-museet, inträde ingår i priset. Eftersom museet inte utför några guidningar på helger så får vi gå runt på egen hand. Följ länken i blå ruta så kan du läsa mer om Munch-museet och vilka utställningar de har förutom den fasta Munchutställningen. Lunch på egen hand. Därefter går vi på visning av Operahuset (ingår i priset). Vi bor på Thon Hotell vid Slottsparken, del i dubbelrum. Middag på egen hand på kvällen.

Dag 2: guidning på Nationalmuseet (entré och guidning ingår),du kan läsa mer om Nationalmuseet via länken i den blå rutan, därefter lunch på egen hand. Om vädret tillåter gör vi en vandring i Wiegelandsparken. Hemkomst till Uddevalla cirka 19-20 på söndag kväll.

Vid minimum 30 pers: 3095kr. Enkelrumstillägg 450kr. Sista anmälningsdag 31/3 till Kalle Willborg. kalle.willborg@telia.com Även reseavgiften måste vara betald senast 31/3

Vi ser fram emot två trevliga dagar i Oslo

Välkommen!