Utställning på Våga Se

Galleri Våga Se/Thomasen har en utställning 2/10 - 31/10 med flera konstnärer. Open and shut

Genom att vi är med i Våga Se kan vi årligen få några konstverk till vår utlottning. Denna utställning gäller dock inte verk som är med i vår utlottning i höst.
Adress m.m-: Galleri Thomassen, Götabergsgatan 32, 411 34 Göteborg 031-811992, 0704 – 977222
Öppettider: tis-tors 12-18, fre-lö 12-16, sön 12-15

På lördag öppnar utställningen open-and-shut, en grupputställning med verk av Dina Isaeus-Berlin, Sara Kallioinen Lundgren, Erik Gustafsson, Giulia Cairone, Josefin Eklund, Sunna Hansdóttir and Unni Toivola. Varmt välkomna på vernissage!

open-and-shut, an abstract Group Exhibition featuring works by Dina Isaeus-Berlin, Sara Kallioinen Lundgren, Erik Gustafsson, Giulia Cairone, Josefin Eklund, Sunna Hansdóttir and Unni Toivola. The exhibition brings together a group of emerging artists working in various media such as ceramics, textile, oil paintings, neon, plexiglas and photography. The works are connected by a directness, an open-and-shut manner in the carry out, but still also withholding an secretive intention almost possible to grasp.